Setmana de la Ciència | Els grups de 1r d’ESO construeixen sistemes solars

Coincidint amb la Setmana de la Ciència, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en diverses activitats. Després d’haver estudiat amb detall les característiques dels planetes i d’haver construït un sistema solar a escala, els estudiants han continuat el seu recorregut científic amb una nova proposta centrada en la geologia.

En aquesta ocasió, el nostre alumnat ha investigat les propietats físiques dels minerals, com la duresa, l’estructura o el color, i ha aprofundit en els seus usos en la indústria i en la construcció. Mitjançant observació i petites pràctiques, ha identificat diferents minerals i ha entès la seva importància en la vida quotidiana.

Aquestes d’activitats han permès que els i les estudiants s’aproximin al mètode científic d’una manera vivencial i motivadora, fomentant la curiositat i el pensament crític. 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut