XXV concurs de punts de llibre de la Biblioteca Mestre Pere Taulí

Aquesta setmana  ha tingut lloc el lliurament de premis del XXV concurs de punts de llibre de la Biblioteca Mestre Pere Taulí.

En aquesta darrera edició, la 25a, el tema proposat ha sigut el 50è  aniversari de l’arribada de l’Home a la Lluna.
L’alumnat del Duc hi ha participat en dues de les categories, C i D, de 10 a 16 anys, presentant molts dels 400 treballs que han concorregut al certamen.  Els finalistes han estat convidats al lliurament de premis.
La Natalia Copado ha sigut la guanyadora en imposar-se a la seva categoria de 14 a 16 anys on s’han presentat 64 punts. Com a obsequi ha rebut un lot de llibres i el seu punt de llibre imprès.
La felicitem i continuem convidant  l’alumnat a participar en aquest concurs i en qualsevol altre.