Preinscripció telemàtica per a alumnes nous d’ESO – Març 2022

Com en anys anteriors, la preinscripció als estudis d’ESO per a l’alumnat que es vol incorporar a l’institut es fa de forma telemàtica. Es pot fer fent servir qualsevol dispositiu amb accés a Internet (mòbil, tauleta, ordinador…)

Us facilitem informació i enllaços que us seran útils per fer-la:

Centres adscrits
Oferta inicial de places
Enllaç a la web on es pot sol·licitar l’alta de l’IdCat Móbil, un sistema d’identitat digital molt fàcil de fer servir que us serà útil per a la preinscripció i també per a gestions amb altres administracions a Catalunya.
Enllaç a la pàgina que explica quina documentació cal preparar en format digital abans de la preinscripció. Cal tenir-la preparada en format digital al dispositiu que s’utilitzi per fer la preinscripció.

Prepara la documentació
Enllaç a la pàgina de l’Ajuntament de Rubí on podeu trobar quina zona us correspon segons el domicili.
Enllaç a la web de la Generalitat per a la Preinscripció a l’ESO.

Accés al web de la preinscripció
Del 9 al 21 de març
En cas de dubtes o dificultats Poseu-vos en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel. 936997961 de 9 a 14h)
Si no disposeu de mitjans tècnics (mòbil, ordinador, tauleta…) per fer la preinscripció
  1. L’OME ofereix acompanyament en diverses sessions en grup a l’edifici del Rubí Forma, en horari de tarda. Cal demanar-ho enviant un correu a ome@ajrubi.cat o trucant al 935 887 000 (ext 6369 o 6368 o 6367).
  2. Us podeu posar en contacte amb la Secretaria de l’Institut (tel 93 699 79 61) on us donaran cita per ajudar-vos a fer la preinscripció durant els dies del període de preinscripció.