Mural del Duc

L’alumnat de les optatives de Visual i Plàstica  ha fet possible per segon any consecutiu la renovació de la imatge de l’institut.

En aquesta ocasió s’ha volgut plasmar el skyline de la nostra ciutat destacant alguns dels edificis més significatius: l’Ajuntament, l’ Escardívol, el Castell,  i commemorar el 40è aniversari del Bodum.

I  com que també s’apropa  el 40 è aniversari del  Duc, hem incorporat i presentat a la ciutadania el nostre nou logotip.

Des del centre volem agrair la implicació i l’esforç de l’ alumnat, i de manera especial volem felicitar la professora Bea Marcos  que ha creat i dinamitzat un bon equip, capaç d’obtenir un resultat del qual tot el centre es pot sentir ben orgullós.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *