Guanyadora i accèssit del concurs de màscares de l’EdRa

La tarda de dijous s’ha celebrat la cerimònia de lliurament de premis del 36è Concurs de Màscares de l’Escola EdRa. Candi Casadevall, com a director de l’escola, n’ha destacat la participació, que enguany ha estat de 170 màscares en les tres categories. Des del centre, volem felicitar a tots els participants i en especial a la Itziar Cantora de 1r d’ESO, que ha resultat guanyadora i Lara Hernández de 2n de l’ESO per l’accèssit en la categoria B, on es concentraven bona part de les obres participants.

En el mateix acte, han obsequiat el nostre centre amb un petit detall elaborat per alumnat del cicle de serigrafia de l’Edra, pel seu paper destacat en la difusió i promoció de la participació del nostre alumnat en aquest concurs.