Videotrucades amb el Montessori

Aquesta setmana l’alumnat dels grups de l’optativa d’EVP han gaudit d’una videotrucada amb l’alumnat de 5è de primària de l’Escola Montessori.

Un pas imprescindible per engegar la segona fase del Projecte AraArt+DretsInfants que dura a terme l’alumnat de Servei Comunitari que va escollir aquest projecte.

Un projecte innovador emmarcat dins del Programa AraArt en el que ja participa el nostre centre que promou la creativitat com a eina per adquirir les competències bàsiques. En aquesta col·laboració amb l’escola Montessori l’alumnat del nostre centre dissenyarà un mural pel pati del Montessori. L’alumnat de tots dos centres ha participat en tallers de sensibilització i coneixements dels Drets dels Infants.

En aquestes videotrucades l’alumnat de 5è dels tres grups del Montessori ens han trasmet els drets que han considerat més rellevants i significatiu per a ells. L’alumnat del Duc han pogut conèixer les raons d’aquestes eleccions, com se l’imagines i com els hi agradaria que fos el mural.
Qualitats que seran els condicionats amb els quals treballarem el disseny d’unes propostes que presentarem en un mes.

Aquesta pressa de contacte era primordial pel projecte, ja que necessitem la implicació de l’alumnat de l’escola on realitzarem el mural. L’alumnat de tots dos centres estan emocionats amb tota la novetat que comporta aquesta proposta.