Representants del Duc participen a les rondes de debat

El passat 22 de març, un equip representant de l’alumnat de 4t d’ESO va participar en una ronda de debats a la biblioteca Martí i Taulé amb altres centres de Rubí. Aquesta iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Rubí i del Servei Educatiu de Llengua, Interculturalitat i Cohesió social va comptar amb la participació de 15 estudiants del Duc de Montblanc que van demostrar la seva capacitat argumentativa debatent sobre temes tan interessants com la intel·ligència artificial o la sinceritat.

Per tal de preparar aquesta activitat, tot l’alumnat de 4t d’ESO va treballar amb antelació els textos argumentatius, els diferents tipus d’arguments, els connectors textuals a les matèries de Llengua Castellana, Llengua Catalana, Ciències Socials i Tutoria. Aquest treball previ conjunt va permetre que el nostre equip pogués debatre i refutar de forma respectuosa els representants de La Serreta, l’Estatut, el Torrent dels Alous o el J. V. Foix.