Reflexions sobre el Servei Comunitari

El nostre centre distribueix l’alumnat de 4t d’ESO en diferents activitats a l’hora de fer el servei comunitari. Una activitat que ja s’havia fet altres anys però que s’ha hagut de fer telemàticament per culpa de la covid és la d’ajudar a les residències d’avis. Durant 10 setmanes els alumnes s’han connectat amb la Residència Conxita Valls i han dinamitzat una estona la vida amb els residents amb un objectiu clar: aportar una mica d’estimació i fer-los dibuixar un somriure a les seves clares. L’experiència ha estat molt positiva i aquí teniu una mostra de com ho han viscut l’alumnat.

Aquí el comentari de Paula:

Nosaltres, la Paula, la Lucia i el Daniel hem estat durant 10 setmanes hem estat compartint una hora amb els avis de la residència de Conxita Valls. Va ser una experiència enriquidora i ens va servir per adonar-nos que no tothom està en les mateixes condicions. Però majoritàriament ens hem dedicat en treure-li un somriure cada vegada que podíem. Hi ha hagut moments en què tant ells com nosaltres hem après sobre el món modern i com eren les coses antigament. Sincerament recomanem que la gent, sobretot els joves, s’animin a passar temps i gaudir d’una experiència tan bonica.