L’EdRa visita l’alumnat de 4t

L’EdRa (Escola d’Art i Disseny de Rubí) va presentar al DUC la seva oferta formativa i la prova d’accés específica a l’escola. El Sr. Candi Casadevall com a director i la Srta. Gemma Miralles com a cap d’estudis, en representació de l’EdRa, van dur a terme una xerrada adreçada als alumnes de 4t del DUC. En concret, a l’alumnat de 4t de l’optativa d’EVP.

L’alumnat, gràcies a aquesta conferència, va poder conèixer les opcions que l’EdRa ofereix de CFGM i CFGS o el 3×2, un cicle Grau mitjà i el Batxillerat Artístic, en combinació amb l’Institut La Serreta. A més, l’alumnat també va tenir coneixement que la prova d’accés a l’EdRa es feia i es fa dins de l’optativa de 4t i possibilita l’accés a qualsevol cicle amb part específica artística.