Desmuntem ordinadors a 4t

L’alumnat de 4t d’ESO, com a part de la matèria de TIC, realitza el procés de muntatge i desmuntatge de diversos ordinadors de sobretaula. Amb aquesta activitat l’alumnat aprèn a identificar les parts de l’ordinador i adquireix les destreses necessàries per a fer petites modificacions o reparacions al seu sistema personal. Afegir o treure memòria RAM, canviar el processador, posar i treure discs durs són algunes de les coses que seran capaços de fer un cop finalitzades les pràctiques de hardware.

Actualment, el Duc disposa de 4 equips complets per a realitzar les pràctiques de Hardware. Si disposeu d’ordinadors vells a casa dels quals us en vulgueu desfer, podeu col·laborar donant-los al centre per augmentar la disponibilitat d’equips destinats a l’ús educatiu. Entreu en contacte amb el centre i sol·liciteu informació al departament de Tecnologia sobre com podeu col·laborar cedint els vostres ordinadors vells.