Superem barreres a 3r d’ESO

Aquest novembre l’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el projecte Superem barreres, amb l’objectiu que l’alumnat millori en el coneixement de les situacions de superació d’una dificultat, de tipus físic, sensorial o una dificultat diagnosticada com a trastorn.

L’alumnat ha vivenciat noves experiències en les matèries de Ciències Socials, Música i Educació Física. En petits grups, han creat jocs i activitats per persones amb diferents tipus de discapacitat. Una proposta que promou l’esport adaptat i inclusiu, i que permet sensibilitzar i empatitzar amb la diversitat.

També han pogut reflexionar i treballar com els serveis públics s’adapten a diferents grups de la societat, per crear un entorn més inclusiu i accessible.

A més, han pres consciència de la importància de la capacitat auditiva i han dut a terme activitats basades en metodologies gestuals – LSC (Llengua de Signes Catalana).