Històries de superació

En el marc del projecte d’àmbit Superem barreres!, l’alumnat de 3r d’ESO estudia personatges històrics que han fet front a trastorns diversos o dificultats físiques. Amb l’assessorament del professorat de Ciències Socials, cada grup petit d’alumnes investiga sobre quatre d’aquells personatges i prepara un viatge en el temps per entrevistar-ne un, que serà un dels alumnes convertit en actor o actriu. El grup dissenya el guió i l’escenografia de l’entrevista, la qual es realitza en la següent sessió i es grava en un clip, que serà projectat en la sessió de cloenda.

Superem barreres! és el projecte d’àmbit de 3r d’ESO que comparteixen les matèries de Ciències Socials, CiVE, Educació Física, Música i Religió durant dues setmanes del primer trimestre.