Acte cloenda Rubí Forma

L’alumnat de 3r ESO F i de 4t ESO F va celebrar l’acte de cloenda del 1r trimestre a Rubí Forma. Durant aquests mesos, dins del marc del Projecte Eina, l’alumnat ha après coneixements bàsics de fontaneria i, dins l’assignatura d’Atenció comercial, han descobert totes les aplicacions a la vida laboral i quotidiana que tenen els fulls de càlcul. Els professionals de Rubí Forma s’han mostrat molt contents amb aquesta experiència i l’alumnat els ha donat les gràcies per haver-los ajudat a descobrir aquests coneixements i per la paciència que han tingut. A més, han treballat els valors i el treball en equip, i això els ha cohesionat molt com a grup. En aquest acte, hi va assistir el regidor d’Educació de Rubí, que va atorgar un diploma a cada alumne, així com els tutors del grup i referents de l’equip directiu de Rubí Forma i l’Institut Duc de Montblanc.
Gràcies al Projecte Eina, l’alumnat ha vist un petit ventall d’oportunitats que els espera després de l’institut, s’han sentit molt útils i potser han descobert noves vocacions i habilitats en un context diferent al del centre.