2n d’ESO visita el MNATEC

La setmana passada, els dies 2 i 3 de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una sortida d’àmbit tecnològic al MNACTEC de Terrassa per preparar el projecte d’àmbit. El MNACTEC és un museu que mostra l’evolució de la ciència i la tècnica a Catalunya, la seva aplicació industrial i la seva incidència social.

Durant la visita, l’alumnat va poder dur a terme experiments electromagnètics. A més, va accedir a una part del museu on va poder experimentar i jugar amb diferents màquines i engranatges, a part d’escoltar les explicacions.

Van experimentar de primera mà l’electricitat, i l’origen d’aquesta, així com els tipus d’energia que hi ha, i van veure i testejar en primera persona les energies de sang, aigua i vent. Amb els descobriments que van fer durant la visita al museu, procediran a fer el projecte d’àmbit cientificotecnològic, relacionat amb les energies renovables.