Ruta d’Art Urbà amb 1r d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en una ruta per Rubí per conèixer el patrimoni urbà. Per començar el recorregut s’han vist els murals que tenim a la nostra pròpia façana elaborats per alumnat del centre, en els darrers cursos.

La ruta recollia el mural grupal sobre la Dona de FemGraph, els de Pinotxo i la Caputxeta Vermella. Rubí integra totes les Diversitats de l’EdRA, el de “La Dona Vinya” de l’Elisa Capdevila al Celler, la zona de vianants de l’EdRA i “Saber és poder” de Reskate Studios.

Dins del marc del projecte “Deixem empremta”, d’Ara Art, l’alumnat haurà de crear un nou mural per rehabilitar el nostre centre. Aquest curs, el professorat responsable ha creat una ruta personalitzada per conèixer millor la motivació i els elements d’alguns dels murals que engalanen la nostra ciutat.