Projecte de 1r àmbit lingüístic

A la classe de català, i dins del marc del Projecte d’Àmbit Lingüístic: «Horror film festival», el grup 1r  C, ha elaborat aquests originals, terrorífics i divertits dibuixos.

Aquest mural és el resultat d’una activitat d’expressió oral, en llengua anglesa, en què l’alumnat hauria de fer la descripció d’un monstre, per així dissenyar els seus dibuixos i conformar aquesta monstruosa obra.

Cal dir que la participació de l’alumnat en aquest projecte està sent molt activa, col·laborativa i entusiasta. Al mateix temps que estan adquirint noves competències (en llengua castellana, llengua catalana i llengua anglesa), s’estan enriquint amb nous aprenentatges amb aquesta experiència significativa i engrescadora.