IV Jocs Olímpics del DUC

Com a cloenda del Projecte d’àmbit Social-Artístic de 1r d’ESO, el divendres 10 de febrer, tot l’alumnat de 1r d’ESO va anar a les pistes d’atletisme de Can Rosés. Els alumnes van participar en tot un seguit de proves esportives per mesurar la seva destresa i, alhora, quina era la seva millor marca. A més, va servir per donar els premis a la millor proposta olímpica.
Els guanyadors i guanyadores en les diferents disciplines van rebre el seu respectiu diploma:

• La candidatura guanyadora a la millor Seu Olímpica oficial va ser la candidatura de Roma presentada per 1r B.
  • Els 1rs classificats en la Cursa de Relleus van ser alumnes del 1r C.
  • La 1a classificada en la Cursa de 100 m de velocitat va ser del 1r D i el 1r classificat del 1r C.
  • La 1a classificada en Llançament de Javelina va ser del 1r A i el 1r classificat del 1r D.
  • La 1a classificada en la Cursa de Tanques va ser del 1r F i el 1r classificat del 1r A.
  • La 1a classificada en Salt de Longitud va ser del 1r E i el 1r classificat del 1r F.
  • La 1a classificada i el 1r classificat en Salt d’Alçada van ser del 1r F.

Tot va quedar en una magnífica jornada esportiva. Enhorabona a tots els participants i gràcies a l’equip de professors que va participar en aquest esdeveniment.