Certamen de Lectura en Veu Alta

L’alumnat que es va classificar per participar en el “Certamen de Lectura en Veu Alta” ha assistit avui a la Biblioteca Martí Tauler de Rubí per conèixer la resta d’alumnat d’altres centres i participar a la final del concurs. L’alumnat s’ha organitzat per categories i del Duc del Montblanc hi ha participat alumnat de 1r, 3r, 4t d’ESO i Aula d’Acollida.

Ha sigut una jornada emotiva en què cada alumne/a ha llegit un dels fragments literaris que prèviament s’havia preparat. A més, han pogut veure l’actuació de l’alumnat d’altres centres tant de Primària com de Secundària. Per últim, s’ha remarcat el gran paper de la lectura a les nostres vides i s’han intercanviat recomanacions literàries entre els assistents al certamen.

Benvingudes siguin iniciatives com aquesta!