Ara Art, redissenyem el pati

L’alumnat de 1r i 2n de l’ESO comença la fase de disseny del nostre pati a través d’un projecte impulsat des d’EVP, però en el que comptem amb la implicació de totes les àrees.

El curs passat l’alumnat que actualment està a 2n ESO va començar a donar passes per poder dissenyar un nou espai al nostre pati: un jardí. Un espai que ells mateixos escullen com volen adequar a les necessitats que vam detectar a través d’una enquesta en la qual va participar tota la comunitat educativa. El projecte es va veure interromput per la Covid tot just quan estaven tancant la fase de projecció.

Aquest curs hem recuperat aquest projecte d’innovació educativa de l’Ara Art, amb l’alumnat de 2n i ampliem amb els de 1r de l’ESO. La filosofia és que l’alumnat del centre sigui el protagonista i impulsor d’aquest canvi. Potenciem la seva implicació, el treball en equip i la creativitat per trobar noves solucions. Valors que serveixen en moltes àrees però també en el seu futur personal i laboral.

L’objectiu no és només millorar l’aspecte i funcionalitat del pati, sinó potenciar la vinculació de l’alumnat i fer visibles els aprenentatges i treballs de l’alumnat.

Per saber més: https://sites.google.com/xtec.cat/duc-deixem-empremta/deixem-empremta?authuser=0