1r ESO: Caçadors de trastets

Els dies 8 i 9 de juny de les 11.45 a les 14.30 l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en una activitat organitzada per l’Ajuntament per celebrar el dia de la Terra, que consisteix a netejar un entorn natural proper al centre. Aquesta és una de les moltes activitats promogudes per l’Ajuntament en les quals des del centre es participa.

Equipats amb guants i pinces l’alumnat va netejar l’entorn de San Genis i a prop de Can Roig. La radio de Rubí va venir a entrevistar a part de l’alumnat que ha participat en aquesta iniciativa.

Com Escola Verda ja treballem des de l’optativa d’Ecoherois i Ecoheroïnes ja es fomenta la sensibilització sobre el paper que cadascú de nosaltres té en la preservació del medi ambient i la cura per la biodiversitat.