Dia de les Llengües Maternes

El passat dimecres, 21 de febrer, l’alumnat de l’Aula d’Acollida va celebrar el Dia internacional de la llengua materna amb totes les aules d’acollida de Rubí. L’acte va tenir lloc a l’Ateneu de Rubí, on l’alumnat va poder compartir un matí ple de propostes, llengües, poemes, cançons, trobades i retrobaments.

Dos alumnes de batxillerat del centre que havien estat a l’Aula d’acollida van explicar la seva experiència com a persones nouvingudes i com ha canviat la seva vida fins al dia d’avui. Va ser molt emocionant tot el que van compartir!

A més, també van aprofitar la sortida per arribar fins a la biblioteca municipal Mestre Martí Tauler, on l’Ana ens va explicar tots els serveis que podem trobar-hi i vam descobrir les múltiples possibilitats de la biblioteca.