Darrer taller dels Drets dels Infants

Aquesta setmana s’han realitzat el darrer taller sobre els Drets dels Infants dut a terme per la Fundació eIrene.

A més en aquesta ocasió s’ha gravat material per un vídeo documental sobre el projecte. Per això, s’ha entrevistat a dos dels alumnes participants que posteriorment col·laboraran en el disseny i realització d’un mural a l’Escola Montessori. Es recollia la seva impressió sobre els tallers i el projecte en general. Encara estem en una de les primeres fases com és la contextualització sobre el tema. Per això l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’EVP ha participat en aquests tallers interessants i enriquidors. L’alumnat ha pogut aprofundir sobre el tema i sobretot reflexionar activament des de diverses perspectives per impulsar la seva empatia i conscienciació.

D’altra banda, també s’ha entrevistat a Beatriz Marcos, com a responsable del projecte d’AraArt+ Drets dels Infants en el que col·laborem amb l’EdRA i l’Escola Montessori d’una manera cooperativa realitzem un Mural decoratiu i representatiu. L’alumnat del Montessori també ha participat d’aquests tallers i seran els responsables de definir l’encàrrec que posteriorment l’alumnat de 4t de l’optativa dissenyarà. Una col·laboració innovadora que permet treballar en xarxa amb el suport de l’Ajuntament de Rubí.

Estem tots els implicats molt emocionats amb la proposta.