Carnestoltes 2022

Just abans de la celebració del Carnestoltes al nostre centre hem conegut el veredicte del Concurs de Màscares de Carnestoltes de l’EdRa. La màscara Cérvol de Lucia Andrés, alumna de 2n D ha rebut l’accèssit de la seva categoria. Una màscara original, construïda amb materials reciclats i que destil·la originalitat i esforç.

Dona la casualitat que aquesta és la segona vegada que rep aquesta distinció per la seva màscara. Felicitem la nostra alumna i a tots els participants. Com sempre, des del Departament d’Educació Visual i Plàstica motivem l’alumnat a participar en aquest concurs. Una gran oportunitat perquè la creativitat i enginy del nostre alumnat surti de les aules.

Aquí us deixem un vídeo amb les màscares de la resta d’alumnat i unes fotos de la celebració de Carnestoltes.