Alumnat d’acollida al Rubimot

El dimecres 15 de maig, una part de l’alumnat de l’Aula d’Acollida del Duc hem anat al Mercat de Rubí a participar al Rubimot. Aquest joc és una gimcana lingüística en què a través de preguntes, hem pogut aprofundir en el vocabulari de les parades, els aliments, els comerços i el mercat que ja havíem treballat a classe. A més, també hem pogut llegir i compartir frases fetes catalanes, moltes d’elles relacionades amb el menjar. El Rubimot és una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn amb col·laboració del Servei Local de Català de Rubí (CNL), l’Associació d’Adjudicataris del Mercat Municipal i l’Ajuntament de Rubí.

A més, hem aprofitat aquesta sortida al centre de la ciutat per jugar, passejar i conèixer algunes places, carrers i espais rellevants de Rubí.