8è concurs de Disseny de l’Agenda

Des del centre anem convocant des de fa anys el concurs de disseny de la nostra imatge pel curs següent. Aquest curs i davant de la importància que té la nostra agenda el concurs amplia el premi per donar la importància que té. Hi ha temps fins al 12 d’abril per poder participar. A partir d’aquesta data es durà a terme una votació popular dins de la comunitat educativa per poder escollir l’opció guanyadora i l’accèssit. El veredicte final es coneixerà dins del lliurament de premis de la diada de Sant Jordi.

L’agenda es renova cada curs d’acord amb un disseny elaborat per un/a alumne/a, demostrant creativitat, singularitat per representar el centre. D’aquest disseny es fa una còpia per tot l’alumnat i professorat del centre.

El premi com sempre és cortesia de l’AFA del centre.

Per conèixer més: concurs sant jordi 2024 dibuix agenda BASES