2n Jocs Olímpics del Duc

Divendres 7 de febrer l’alumnat de 1r de l’ESO va participar en els 2n Jocs Olímpics del DUC, en el marc del projecte social-artístic en què intervenen les matèries de ciències socials, música, educació física i educació visual i plàstica.
La jornada va començar amb la presentació de les candidatures finals dels diferents grups classe, amb un vídeo promocional i una defensa davant del professorat i l’alumnat de 1r. El jurat del Comité Olímpic del Duc va escollir finalment que la ciutat candidata d’aquests Jocs fos la presentada pel grup 1 de 1r C, sobre la ciutat de Singapur.
Després ens vàrem desplaçar fins a les instal·lacions de la Unió Atlètica de Rubí a Can Rosés, on l’alumnat va entrenar i finalment va competir en les diferents disciplines atlètiques treballades en el projecte: velocitat, llançament de javelina, cursa de tanques, salt d’alçada i de llargada i cursa de relleus.
Per tancar la jornada, com en tots els Jocs Olímpics, es va fer l’entrega de premis i fotografies del podi. Tot l’alumnat va gaudir d’una jornada distesa i de germanó.