17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBIQ+fòbia

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional contra la LGTBIQ+fòbia us presentem el conjunt de cartells que ha elaborat l’alumnat de 1r de batxillerat a Comunicació Audiovisual.

El lema d’aquesta campanya ha sigut Contra l’odi i la por, el respecte i l’amor, apel·lant a aquests valors i la tolerància per trencar les barreres i la incomprensió de les persones del col·lectiu. Des del centre eduquem per trencar amb els prejudicis i fomentem la llibertat individual per fer del centre i la societat un lloc segur.

Des de la Comissió de Coeducació, treballem amb una mirada interseccional per acompanyar al nostre alumnat i sensibilitat a la comunitat educativa. L’alumnat està convidat a formar-ne part, per trobar-ne suport si es pateix o s’observa una agressió, compartir inquietuds. L’evolució i el canvi passa perquè tothom pugui ser, expressar-se i estimar com sent, des del respecte i la igualtat.