Intercanvi Gent_Rubí

De l’1 al 5 d’abril 20 alumnes de l’institut i 20 de l’escola Sint Bavo de Gent (Bèlgica) han participat en un intercanvi. El centre vertebrador de l’intercanvi ha estat  l’univers i l’alumnat de tots dos centres ha fet diferents activitats que l’ha ajudat a aprofundir en els seus coneixements sobre aquest fascinant tema.

A Rubí han anat a conèixer de ben a prop el projecte Melissa a la UAB i han asistit a una una conferència sobre microgravetat i possibilitat de vida a l’espai.

Dins del centre, l’alumnat ha elaborat pòsters sobre el sistema solar i ha posat a prova els seus coneixements amb diferents activitats i concursos.

Naturalment, també hi ha hagut temps per visites culturals com el Cosmocaixa, amb el seu planetari, la Pedrera o una ruta cervantina pel casc antic de Barcelona. Hi ha hagut temps per gaudir de la companyia i compartir experiències,  com una divertida sessió de zumba, activitats de plàstica…, i la  festa de comiat. Tot plegat, ha deixat un bon regust a tot l’alumnat i al professorat que, de ben segur, farà els possibles perquè projectes com aquest se segueixin repetint.