1r Mercat d’intercanvi de roba

El passat divendres 10 de juny els alumnes de primer de batxillerat van participar en el primer Mercat d’Intercanvi de roba de segona mà que organitza l’institut. Durant la jornada l’alumnat va poder intercanviar vestits, pantalons, joieria i tota mena d’indumentària, aconseguint així una renovació de l’armari a cost zero.

L’objectiu d’aquesta activitat és potenciar els hàbits de moda sostenibles i incentivar la cultura del reaprofitament, donant així una segona vida a roba que ja no ens posem. El mercat d’intercanvi està emmarcat dins la temàtica Desenvolupament Sostenible de l’assignatura Ciències pel Món Contemporani, on es va abordar la necessitat de reduir l’impacte de la indústria tèxtil, que és la segona més contaminant del món.

La música i un deliciós esmorzar saludable, casolà i pràcticament sense residus ens van acompanyar l’esdeveniment. Com a sorpresa final es van sortejar samarretes signades per tot l’alumnat.