El Mural del Montessori ja està dissenyat

L’alumnat de l’optativa de 4t d’EVP ha preparat un disseny per a un mural a l’Escola Montessori. Un encàrrec de l’alumnat de 5è sobre els drets de la infància que més els identifiquen:
– Dret a la tribu o família
– Dret Tu, jo i ella (Inclusió)
– Dret a l’abraçada.

Durant setmanes hem anat treballant sobre la simbologia que podia representar aquests drets. Van elaborar propostes individuals, consensuar grupalment. Gràcies a Jorge Vicente de l’EdRS, hem trobat un llenguatge que possibilitarà la seva elaboració entre divendres 26 i dissabte 27.

Gràcies a videotrucades amb l’alumnat de 5è del Montessori hem pogut coordinar-nos i vincular els dos centres superant les limitacions que ens imposen les circumstàncies.

La proposta tracta de representar la diversitat de l’alumnat, la idea de comunitat, amistat, companyonia que s’inculca des de l’escola i l’evolució que tot l’alumnat viu dins del centre.

Estem molt il·lusionats i desitjant que l’alumnat que fa aquest servei comunitari realitzi aquest mural.

Aquest projecte forma part de les activitats de Rubícolors impulsat des de l’Ajuntament.