XERRADA DE L’ESCRIPTOR ÀNGEL BURGAS

Divendres 11 de maig, els alumnes de 2n ESO van assistir a una xerrada impartida per l’Àngel Burgas, autor de la novel·la Kalimán en Jericó, una de les lectures que s’han treballat aquest curs. L’escriptor va explicar com va concebre la història, basada en les seves experiències a Faro Jericó, un centre de reinserció social de Colòmbia on els “pelaos” -nens i adolescents abocats a la marginació i el desarrelament- poden trobar una oportunitat per reconduir les seves vides.

Després de la intervenció, il·lustrada amb fotografies i vídeos, diversos alumnes van formular preguntes sobre les impressions o els dubtes que els havia suscitat la lectura d’aquesta novel·la, que és plena a vessar de valors humanitaris.