Portes Obertes ESO curs 2024-25

JORNADA DE PORTES OBERTES 24 de FEBRER de 2024

Ens complau, un curs més, obrir-vos les portes de l’INS Doctor Puigvert.  El dissabte 24 de febrer tindrà lloc la jornada de Portes Obertes en dos torns (no cal fer reserva):

1r torn

De 10:00 a 11:20h – Presentació ESO a la Sala d’Actes i posterior visita organitzada per l’alumnat fins les 11:20 pels diferents espais de l’Institut.

2n torn

De 11:30 a 12:50h – Presentació ESO a la Sala d’Actes i posterior visita organitzada per l’alumnat fins les 12:50 pels diferents espais de l’Institut.

No cal reservar plaça per assistir a les Portes Obertes.

Teniu dubtes sobre el procés de preinscripció? Aquí teniu totes les respostes.

Us hi esperem!

Moltes gràcies a totes les famílies que van voler conèixer el nostre Projecte Educatiu de Centre.

Us deixem la presentació amb els detalls de l’organització del centre.

Fes una ullada a la resta de portes obertes del barri 🔽

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      Sí en farem. En breu posarem la informació en el WEB. Estem esperant que es publiqui les dates de la preinscriupció.
      Gràcies pel teu interès.

2. admin Autor de l'article

Bon dia,
      Les portes obertes de Batxillerat seran el dia 3 d’abril.
      Aviat publicarem la informació.
      Fins aviat!

1. Sandra Rodríguez Rodríguez

Buenas tardes no he podido asistir a las puertas abiertas pero quiero saber como puedo obtener una plaza en el instituto, tengo a mi hija en 1 de bac

2. Milagros clara