ESO3 i el Modernisme

Avui l’alumnat de 3r d’ESO ha acabat el treball de Crèdit de Síntesi dedicat al Modernisme reproduint, cadascú amb el seu estil, la Casa Batlló. I ho ha fet treballant amb fang.

La Casa Batlló va ser reformada de manera integral per l’arquitecte Antoni Gaudí entre els anys 1904 i 1906. L’edifici original, però, va ser construït anteriorment, l’any 1877, per l’arquitecte Emili Sala i Cortés, que curiosament havia sigut mestre del mateix Gaudí.

Gaudí va assumir l’encàrrec del ric empresari tèxtil Josep Batlló i Casanovas, transformant completament la façana, el pati de llums i l’interior per convertir-lo en l’obra mestra del modernisme que és avui en dia.

Us deixem amb les seves creacions!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>