Campus Olímpia Doctor Puigvert (Inscripcions)

Campus Olímpia Doctor Puigvert (Inscripcions)

Ja tenim aquí el Campus Olímpia! Aquest campus va dirigit a Infants i joves de 5è primària a 4t d’ESO que demanen més dinamisme a les activitats d’estiu. És per això que a
través de la iniciació esportiva i de les activitats urbanes i de natura, des del Campus Olímpia treballem els valors i objectius d’aquesta etapa adolescent.  El Campus té lloc a a l’Ins Doctor Puigvert (Torn 1 – 3) i al Ins Príncep de Viana (Torn 4-5).

Els Torns i horaris 2026 són:

  • Torn 1:del 29 de juny al 3 de juliol
  • Torn 2: del 6 de juny al 10 de juliol
  • Torn 3:del 13 al 17 de juliol
  • Torn 4:del 20 al 24 de juliol
  • Torn 5:del 27 al 31 de juliol

Horaris de matins: De 9.00 a 13.00h. El dia de sortida estrella serà fins a les 16:30h i caldrà que portin dinar. El dia de Port Aventura la sortida és de 8.30h a les 20:00h.  La Setmana d’acampada: L’acampada té una duració de 4 dies (3 nits).

Reunió Online informativa 14 d’abril a les 18h

Us deixem aquí el document amb tota la informació ampliada.

www.setdaventura.com 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>