Beques menjador curs 2021-22

Beques menjador del 27 de maig al 18 de juny de 2021

Per optar a les beques menjador del curs 2021-22 s’haurà de complimentar la sol·licitud telemàtica i està adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2021-22, en dos períodes de sol·licituds.

• Període de sol·licituds de juny:entre el 27 de maig i el18 de juny de 2021, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si s’escau, serà fins el 23 de juny.
  • Període de sol·licituds de setembre: entre el 6 i el 17 de setembre de 2021, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si s’escau, serà fins el 22 de setembre.
    Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.
  • Full informatiu per a les famílies interessades

Per tal de donar suport a les famílies que no disposin de recursos per presentar la sol·licitud de manera telemàtica s’han habilitat diversos espais de suport –>

Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 (atenció amb cita prèvia)

Oficina d’Escolarització de Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats (atenció amb cita prèvia)