EXPOSICIONS ORALS DELS PROJECTES DE RECERCA DE 4T D’ESO

Ahir divendres l’alumnat de 4t d’ESO va fer les exposicions orals del seus Projectes de Recerca. Les exposicions anaren molt bé, i l’alumnat va saber explicar molt bé, malgrat els nervis d’alguns/es d’ells/es,  la feina feta durant les setmanes que han dedicat a aquesta part del curs. Enhorabona a tots i totes!!!

Volem fer una menció especial a un dels projectes de l’Itinerari Tecnològic per la seva espectacularitat. Un grup de 4 alumnes es va plantejar si seria capaç de dissenyar, construir i programar un robot a l’estil rover explorador marcià que fos capaç de volar des de la seva classe fins al pati i que el paracaigudes que li permetés fer el vol es deixés anar abans de la caiguda per facilitar el posar-se en marxa un cop a terra.

Les proves finals van evidenciar que el robot pesava massa, i això no permetia que el paracaigudes es desenclavés fins tocar ja el terra. Però malgrat tot, l’alumnat va voler fer la prova definitiva i aquí en teniu el resultat. A la recta final del curs miraran de fer les millores pertinents i… tornareu a tenir notícies seves!