Orientació a Collserola
L’alumnat de 1r de batxillerat ha gaudit aquesta setmana de la natura practicant les curses d’orientació al Parc Natural de Collserola.
Orientació a Collserola Llegeix més »
L’alumnat de 1r de batxillerat ha gaudit aquesta setmana de la natura practicant les curses d’orientació al Parc Natural de Collserola.
Orientació a Collserola Llegeix més »
Amb els alumnes de l’optativa d’expressió Artística de 4t d’ESO hem treballat el retrat amb el repte de la creació d’uns murals. Primer van triar diverses dones referents per a l’alumnat. Vam dividir la imatge a reproduir en una quadrícula. A partir d’aquestes divisions, en grup, s’han repartit els diferents requadres, ampliant el retrat a gran
Retrats a expressió artística Llegeix més »
Avui l’alumnat de 1r de batxillerat ha assistit a una xerrada d’orientació acadèmica sobre la formació professional de grau superior a càrrec dels dos centres del municipi, Les Salines i l’Illa de Banyols. S’ha posat el valor aquests estudis i se’ls ha mostrat els diferents camins que poden agafar per arribar a ser allò que
Orientació acadèmica: formació professional Llegeix més »
Ballem per la pau, aquesta és la proposta amb què des de Creació Literària de 1r de BTX hem participat enguany al projecte CONNEXIONS!!
Avui hem pogut assistir a la projecció de l’audiovisual creat al projecte Enllaçant, que hem dut a terme amb la Fundació Surt, Drac Màgic i ADSIR. Un grup de la comissió lila ens ha fet pensar, reflexionar i emocionar-nos amb el seu treball, dedicació i compromís #elDalílila El projecte Enllaçant ha suposat un taller de
Projecte Enllaçant Llegeix més »
🎭🔊 Avui i demà al Teatre Artesà del Prat! 🔊🎭 Amb l’alumnat de quart d’ESO, hem treballat a partir del llenguatge parlat, remesclant expressions quotidianes enregistrades en els seus contextos familiars. El resultat són peces musicals que reflecteixen la diversitat cultural de la població del Prat, donant lloc a una experiència sonora única. L’arxiu de
La setmana passada vam viure la primera part de l’intercanvi amb un institut dels Països Baixos. Van ser dies intensos de coneixença, visites a Barcelona, esports, cultura popular, estones amb família… i amb el colofó d’una gran festa de comiat. Gràcies als diables per posar-hi el foc! Ara ja esperem amb candeletes agafar l’avió per
Intercanvi El Prat-Groningen Llegeix més »
Els alumnes de francés han fet una escapada de dos dies a França i han visitat Céret, Perpinyà i Colliure.
Viatge a Perpinyà Llegeix més »
El grup de 1r E d’ESO ha visitat el Parlament de Catalunya en el marc del projecte SoliDALIty on l’alumnat treballa el patrimoni històric i cultural de Barcelona en col·laboració amb una escola del Nepal fent servir com a mitjà de comunicació la llengua anglesa #projectesDalí
Al Parlament de Catalunya Llegeix més »