Reunions d’inici de curs
Reunions d’inici de curs Llegeix més »
Des del Club Esport jove s’organitzen 4 tallers al nostre institut: voleibol, balls moderns, futbol sala i dynamic training.
Club esport jove Llegeix més »
La crisi energètica ens recorda que el nostre institut té instal·lades aquestes plaques fotovoltaiques des del mes de novembre i que encara no en podem obtenir cap profit perquè no estan connectades. Ens van assegurar que els tràmits durarien 2 mesos i ja fa 11 mesos que esperem.
El proper 7 de setembre iniciarem un nou curs amb normalitat (la vaga finalment s’ha desconvocat) sense horaris esglaonats. Així, recuperem les hores habituals d’entrada i de sortida (8:00-14:30) i la porta principal com a única entrada. El primer dia, però, les hores d’entrada per fer la tutoria de benvinguda seran les següents: 9:30h 1r ESO 9:50h:
Inici de curs 2022-2023 Llegeix més »