Sortida 2n ESO

El dijous 3 i el divendres 4 de desembre, els 2n d’ESO van anar a la platja de Castelldefels a fer unes activitats de microplàstics i uns jocs de cohesió. Va ser una dia molt relaxat i divertit.

Sortida 2n ESO://

Fotofilosofia

L’activitat de fotofilosofia es presenta com una síntesi de valors molt important per l’activitat filosòfica, ja que combina imatges i escriptura des de l’aproximació al coneixement de la realitat des d’un vessant crític i constructiu.
“El saber comú”

“El dogmatisme”
Llegeix més»

Dia Internacional de l’Acció Climàtica

Demà 24 d’Octubre és el Dia Internacional de l’Acció Climàtica. L’Acció climàtica és el número 13 dels ODS, així que el nostre alumnat de 1r i 3r d’ESO ha dissenyat diferents cartells per reflexionar-hi. Entre tots i totes fem força!

CARTELLS

Eines Digitals

El departament de tecnologia de l’institut ha preparat aquest material per ajudar docents, alumnat i famílies en les eines digitals.

Us recomanem que li feu una ullada!

English Workshops

El departament d’anglès de l’institut us recomana molt i molt aquests English workshops!
La 3a English Workshops plena de novetats.
El projecte proposa una oferta renovada de tallers temàtics en anglès per alumnat d’ESO, que es despleguen amb format combinat presencial i virtual. Vine, t’esperem!

Llegeix més»