Diada de Sant Jordi

23 d’Abril de 2013

Durant la diada de Sant Jordi, a l’Institut Corbera, es van realitzar diferents activitats per a celebrar aquesta festa tan important per a tots el catalans i catalanes ja que és el dia del patró d’aquesta comunitat autònoma.

Es van dur a terme activitats de tot tipus: fer polseres, jocs d’enginy, etc, però el més esperat per a tots i totes, va ser l’entrega dels premis dels jocs florals, que es centraven en la nova incorporació de la plataforma informàtica “glogster”, en la que els alumnes tenien que crear un cartell relacionat amb elements de les energies sostenibles , en el que es premiaven treballs de castellà, català, visual i plàstica; juntament amb els de matemàtiques, anglès i tecnologia.
L’entrega de premis, es va fer en dues sessions, la primera, on es donaven els premis de primer i segon d’ESO, i , la segona, per al lliurament dels premis de tercer, quart i batxillerat. Tot això es va dur a terme amb la col·laboració del presentador: Enric Grané, professor de tecnologia; i del Rafa Benitez, com a encarregat de so. La resta de professors van entregar els premis o van estar allà.
La primera part del lliurament dels premis va començar a les 10:30 del matí. Va comptar amb la primera actuació al centre del grup In two me, d’ alumnes de segon, que van fer una gran posada en escena i representació.
Un cop finalitzada l’actuació, va començar el lliurament dels diferents premis, primer els premis de Català, otorgats a: Gemma Marquina, de 1r A, per el seu fantàstic glogster que parla sobre la primavera i a Paula Sanchez, de 1r B, guanyadora gràcies al meravellós glogster que ens explica totes les coses que li encanten.
Seguidament, es van entregar els premis de Castellà, on van ser premiats diferents alumnes com: Laura De Tovar, Alex Estrada, David Fernandez i Iván Galacho, per el seu glogster on aquest grup d’amics parlaven sobre una història d’amor en la que una bombeta anomenada Bombi només s’il·luminarà en conèixer en Casqui, “un casquillo” que revolucionarà aquesta bombeta sense llums. El segon premi, se’l va endur l’alumna de 2n Montse Logan, amb una increïble renovació de la llegenda de Sant Jordi i l’energia sostenible.
Al final d’aquesta entrega, es van atorgar els premis més creatius o, si més no, els més manuals, ja que estaven fets a mà, en aquest apartat va guanyar Berta Nicolas per la seva làmina relacionada amb l’energia sostenible i Sant Jordi.
Un cop acabat el lliurament, un grup de noies fanàtiques del famós grup de música One direction, es va apoderar de l’escenari i van començar a cantar una cançó del grup.
En resum, una entrega força divertida com les de cada any i molt entretinguda, s’espera amb impaciència la pròxima.