Colònies de segon d’ESO a la casa del Collell

El passat dia 5 de Març, els alumnes de segon de la ESO vam marxar de colònies a Sant Miquel de Campmajor a Banyoles. La casa on ens vam allotjar es deia El Collell. En arribar a la casa, tots pensàvem que era com un internat amb aquell aspecte tant antic i rural. És enorme. Quan vam entrar ens van portar al nostre pati , també hi havia un altre escola i ells tenien el seu pati. El nostre pati era el claustre i tenia dos portes, una a cada cantó , hi havia taules de ping-pong i un futbolin i al principi una pedra amb forma de tronc i les escales que portaven a les habitacions. durant l’estada ens van acompanyar cinc monitors d’allò més simpàtics.

El primer dia, abans d’arribar a la casa, vam anar a visitar unes escletxes, les estunes, resultat d’una gran congelació que va haver-hi fa segles, va ser una experiència increïble.

Quan vam arribar a la casa, vam instal·lar-nos i ja el primer dia ens vam reunir al claustre que era el lloc on ens trobàvem abans de cada activitat també el lloc on podíem estar al temps lliure, entre altres, perquè teníem futbolins, taules de ping pong . Ens van dividir en dos grups, uns vam fer una excursió en bicicleta per la muntanya, va ser esgotadora però ens ho vam passar molt bé. Els altres van fer una pel·lícula, van estar tota la tarda i només va durar cinc minuts. Aquella nit vam fer un joc de nit per trobar el tresor a la muntanya, i tot i que feia molt de fred, va ser un joc divertit.

El matí següent, l’Enric, va venir a despertar-nos i va començar un dia cansat ple d’activitats, aquell segon pel matí dia vam anar en quad, per la tarda vam anar al Camp d’Aventura, vam pujar al rocòdrom i vam jugar al làser tag. La millor part del dia va ser per la nit, quan vam anar a la enorme discoteca que hi ha a la casa, allà vam cantar i ballar fins caure rendits, encara que els nois no ballaven gaire.

L’últim dia, estàvem tots morts de no descansar, però tot i així aquest últim dia vam fer un decatló amb diferents probes tant mentals com físiques, també vam tenir l’oportunitat de fer un passeig a cavall per la zona de bosc i per acabar l’estada vam fer uns partidets entre nosaltres a un futbolí humà.

Han estat unes colònies molt divertides on tots hem gaudit de les diferents activitats que hem tingut l’oportunitat de dur a terme.

Anna Anducas, Xènia Ballesteros i Júlia González, 2n d’ESO