11a edició del Dia de l’emprenedor

El passat dijous 12 de novembre, els alumnes de primer de batxillerat de l’assignatura d’Economia i Organització d’Empresa van participar en el Dia de l’Emprenedor que es celebrava a Molins de Rei i en la qual van participar diversos instituts de la Vall Baixa. En aquesta jornada, a més de donar diverses conferències relacionades amb l’emprenedoria es feien dos concursos.

Un concurs consistia en respondre a les preguntes plantejades per l’organització i en el qual puntuava no únicament la exactitud de les respostes, sinó també la rapidesa a l’hora de la resposta. En aquest concurs, els alumnes del nostre institut van resultar guanyadors.
L’altre concurs consistia en la exposició d’una idea emprenedora desenvolupada pels alumnes participants. Per part del nostre institut participaven dos equips, el format per la Claudia Font i el Dídac Closa i el format per l’Oscar Orrit i el Pol Gil. Aquest últim equip va resultar guanyador de l’edició amb la seva idea empresarial WIFREE, consistent en desenvolupar una xarxa wifi a una determinada zona comercial ampliant la senyal wifi de cada negoci adscrit, a canvi d’inserir anuncis publicitaris d’aquestes mateixes empreses.