SORTIDA A LA BARCELONA MEDIEVAL

El passat divendres 1 de febrer vam sortir amb els alumnes de 2n C i 2n D a conèixer la Barcelona Medieval.
Vam visitar el barri jueu, les drassanes reials, la catedral de la ciutat, la basilica de Sta.Maria del Mar i un munt de llocs mes.
Durant la visita, els alumnes portaven un dossier ple de preguntes i activitats que van fer al llarg del mati.
Al final la climatologia ens va respectar bastant i els nois i noies s’ho van poder passar bé. Això si, després de 4 hores caminant, van arribar reventats al institut.