SESSIONS DE DIBUIX DEL NATURAL AL CERCLE ARTÍSTIC SANT LLUC

Aquest mes de febrer 2019, com cada any, des de l’assignatura de Dibuix Artístic i & II s’han tornat a organitzar les sortides al Cercle Artístic Sant Lluc, un indret de referència en la vida artística i cultural de ciutat que ja ha complert 125 anys.

Un any més, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat Artístic han tingut l’oportunitat de practicar el dibuix del natural, com a part de la seva formació. A més, el Cercle Artístic Sant Lluc ha publicat un fulletó sobre la col·laboració entre els Batxillerats Artístics i aquesta institució, on entre d’altres instituts s’inclou l’Institut Consell de Cent i surten imatges dels alumnes dibuixant durant una de les sessions de dibuix.