Pràctiques de llengua de signes

Redacció ___ [ Cicle interpretació de llengua de signes ]

A la imatge podem veure-hi alumnat del Cicle (GSLS) Grau Superior de Llengua de Signes, mentre practiquen davant dels seus companys i companyes amb la supervisió del professorat.

IMG_20151127_194801 IMG_20151127_194608

Per altra banda, veiem l’assignatura d’ SSI, un sistema lingüístic que utilitzen les persones sordes en àmbits internacionals. També podem observar pràctiques de l’assignatura de GI (Guia i Interpretació) per a persones sord-cegues, on l’alumnat aprèn les diferents tècniques tàctils i visuals de comunicació que posteriorment utilitzarà a tota mena d’activitats, com ara, el guiatge en els desplaçaments, entre d’altres.

IMG_20151127_195156

1. Juan Antonio Collado Mínguez

Quisiera tener más información sobre este ciclo. Soy enfermero y quisiera ampliar mis campos con este título.
    Muchas gracias