Emprenedoria al Consell

Aquest curs hem celebrat el 4rt CICLE DE CONFERÈNCIES EMPRENEDORES, amb la presència del senyor Sergi Egea, d’Animal Cofee, i el Sr José Irún, fotògraf professional. Ambdós van visitar els grups de 4art B i de 4art C per explicar la seva experiència professional i aproximar els alumnes al món de l’Emprenedoria.

Com és habitual a la matèria d’Emprenedoria, els 4arts d’ESO han tornat a organitzar-se en grups per projectar un pla d’empresa que hauran de defensar davant del tribunal al final de la 3a avaluació. Per realitzar un projecte exitós, a més de les sessions ordinàries, cada grup gaudeix del guiatge d’un tutor que ens proporciona l’entitat ASENCAT, especialitzada en assessorament d’empreses i amb professionals que donen classes a l’universitat. Tot un luxe que els alumnes saben valorar i aprofitar.

cof