Portada

SORTIDA A CATALUNYA RÀDIO

Els alumnesde 2n Batxillerat atístic van visitar el divendres 11/01/2019 Catalunya ràdio.Van fer un recorregut per les instal·lacions, van assitir al programa EL MATÍ DE CATALUNYA RÀDIO com a públic i van fer dues pràctiques, una de locució d’un butlletí de notícies i plantejar una pregunta per al programa La Nit dels Ignorants.

SORTIDA A CATALUNYA RÀDIO Llegeix més »

LASER-CUTTING WORKSHOP

El departament de Tecnologia ha organitzat una activitat en la Universitat Internacional de Catalunya. Els alumnes que cursen la matèria de tecnologia han realitzat l’activitat “LASER-*CUTTING WORKSHOP” on han participat en un procés constructiu del taller de maquetes de la UIC. Han dissenyat unes formes.          

LASER-CUTTING WORKSHOP Llegeix més »

APADRINAMENT MUSEU MARÍTIM

Dins les activitats que s’estan fent amb 2n d’ESO pel crèdit de síntesi, juntament amb el Museu Marítim, aquesta setmana hem anat a les tres xemeneies a mesurar l’alçada de la xemenia amb el quadrant. Un apropament a les cartes nàutiques. Seguirem informant!!  

APADRINAMENT MUSEU MARÍTIM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut