Una alumna del centre ha guanyat el Premi Fundació Tot Raval amb el seu dibuix!!!

Després d’una sortida per dibuixar a la Rambla del Raval organitzada dins de l’assignatura de Dibuix Artístic II (2n Batxillerat Artístic), alguns alumnes van presentar els seus dibuixos al concurs organitzat per la Fundació Tot Raval. L’objectiu del concurs era seleccionar els treballs per il.lustrar la nova edició del Calendari de Celebracions del barri del Raval de 2019.

L’alumna Irina Guerrero va estar seleccionada el passat mes d’octubre, i el seu dibuix titulat “Raval” ha estat publicat a la nova edició del Calendari de 2019. El passat mes de desembre va rebre un premi per part de la Fundació Tot Raval. Enhorabona Irina!!