Voluntaris

noticia.gifComença una nova edició de Voluntaris per la Llengua

bea.jpgVoluntaris per la llengua és un projecte que es fa al nostre institut des de fa uns quants anys. La coordinadora és la professora Rosa Barcelona, i es fa per ajudar els alumnes nouvinguts a millorar el seu nivell de català amb l’ajuda, voluntària, dels alumnes de primer de batxillerat.

En aquests moments els alumnes de batxillerat ja estan informats. Només falta que es decideixin a ser voluntaris i així a col·laborar en l’aprenentatge del català dels nois i noies que volen millorar el seu nivell.

Personalment participo en aquest projecte des de fa dos anys com alumna aprenent i crec que està molt bé, per això us vull recomanar que hi participeu. És una bona experiència, no només pels alumnes aprenents, sinó també pels voluntaris perquè ens ho passem molt bé i podem compartir el nostre temps i les nostres cultures i formes de viure.

US ANIMEU A PARTICIPAR EN EL PROJECTE?

Beatriz Fernández (Cuba) 4t A