Vaga alumnes 1r Batx

La majoria dels alumnes de 1r de Batx. han informat a la direcció del centre que participaran en la jornada de vaga convocada per al dijous vinent 17 de novembre.

Més informació a Notícia completa.

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà 17 de novembre hi ha convocada una jornada de vaga d’estudiants en protesta contra les retallades en l’Educació.

Per aquest motiu, la majoria d’alumnes de 1r de Batxillerat, d’aquest centre han comunicat a la direcció la seva intenció de participar en alguns actes de protesta que s’han organitzat a Barcelona durant aquest dia, i per tant, que no assistiran al centre. Els alumnes de postobligatòria, segons recull el nostre Reglament de Règim Intern, tenen dret a participar en aquest tipus d’actes si es compleixen determinats requisits, que en aquest cas s’han complert degudament.

Tanmateix, el mateix Reglament disposa que els alumnes d’ESO no tenen dret a vaga i, per tant, els informem que les classes es realitzaran amb normalitat.

En tot cas, l’Institut estarà obert en tot el seu horari lectiu habitual i atendrà els alumnes que siguin en el centre. Per a qualsevol dubte o consulta, poden trucar al telèfon del centre i parlar amb qualsevol membre de l’equip directiu.

Aprofitem l’ocasió per saludar-los ben atentament.

Anna López Casado

Castellbisbal, 16 de novembre de 2011